Miluju dětskou bezprostřednost!

14.05.2020

Miluju dětskou bezprostřednost!


Včera jsem byl nakupovat a několikrát během téhle činnosti jsem potkal tak šesti, sedmi letou holčičku, která se od "normálních" dětí se lišila tím, že když kolem ní někdo projel, hlasitě zareagovala:


"Pozor, mladý pane, to je náš košík..."


"Neboj, já bych si do něj nic neodložil..." zareagoval jsem vyděšeně


"Já jen, abych předešla nedorozumění." odvětila


Holčičku jsem pak potkal ještě když byla předemnou u pokladny, nakládala pivo do košíku a vysvětlovala prodavačce:


"Prosím Vás, vy na mě tak koukáte, nebojte, ten alkoholický nápoj z chmelu není pro mě. Ještě nepatřím do té věkové kategorie, která s ním má problémy..."


"Jasně" vykulila oči prodavačka


"No fakt! A ani mě to neláká, kord, když vidím mého tatínka, jak to s ním vždycky zacloumá..."


Hezký prodložený víkend moji zlatí❤

© 2018 Vítek Martinec. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky