Legenda Donutil aneb můj splněný sen

14.05.2020

Byl červen 2019. Konec divadelního festivalu. Seděl jsem s kamarády u Klicperáku, když v tom mi přišla na mail zpráva. Odesílatel, Mirek Donutil. "Cože?" řekl jsem si vzduchu. "31. srpna bych měl mít volno. Rád přijedu." stálo v mailu. Měl jsem husí kůži. Pan Donutil je pro mě srdcovka. Ať už jako herec nebo jako vypraveč. Jeho historky znám všechny nazpaměť. Hlášky jeho rolí ať už z Pelíšků, Tankového praporu nebo Černých baronů, zlidověli. Roli Trufaldína zná v jeho podaní snad každý. A teď si s ním budu moct hodinu a půl povídat. Ptát se a dozvídat se to od něj osobně. Hustý. Tomu se mi nehce věřit.  

"Na tenhle rozhovor se musím pořádně připravit", běželo mi hlavou. A tak jsem taky udělal. Odjel jsem na měsíc na chatičku mojí kamarádky do hor a dal se do objevování. Začal jsem filmy. Přelouskával jsem je jeden po druhém, pokračoval jeho zfilmovanými povídkami 3 plus 1 až k jeho "Na kusům řeči" jedné z prvních talkshow u nás. Přečetl jsem i jeho poslední knihu, která je zajímavá tím, že v ní o něm mluví jeho kolegové, kamarádi. Srovnával jsem si myšlenky v hlavě a postupně si to sepisoval na papír....

O měsíc později...


Věřím, že toho o Miroslavu Donutilovi toho víte za 30let co vypráví ve svých one man show po celé republice, určitě spoustu. Ale věděli jste třeba, že za jedno představení Sluhy dvou pánů měl 315Kč? Nebo, že jedna z jeho prvních přítelkyň byla Řekyně? Nebo, jaký byl jeho první sexuální zážitek? Mirek popisuje spoustu nových skutečností humorem sobě vlastním, rozhovor se 70ti letou legendou českého herectví. Rozhovor, který musíte slyšet!

Celý rozhovor s Mirkem Donutilem tady.

© 2018 Vítek Martinec. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky