Jeden ples, tři maturanti!

14.05.2020

Jsem to zase jednou pyšnej brácha a bratranec...tři maturanti a já....Ségra Miška, Brácha Denis a sestřenice Káťa. Všichni tři chodí na stejnou školu. Všichni maturují ve stejný čas. U všech tří mi včera, při jejich šerpování, ukápla slza dojetím, z toho, jak ten život rychle utíká. A to i přesto, že můj desetiletý brácha Maty na ně vykřikoval neskutečně směšný hlášky. Za mě vede asi ta, když šerpovali Denise. Hodil po něm dvacetikorunou a na celej Aldis hlasitě zařval:


"Denisi, jsem těhotná!"


Po tom to rozjel na disku v Malým sále takovým stylem, že mu ty dvacetiletý maturantky dávali z fleku jejich telefonní čísla a na závěr si omylem loknul z cizí skleničky, ve který byl gin tonic a s úderem dvanáctý jsem ho odnášel namazanýho přes rameno směrem jeho dětský pokojíček.
Takže pokud jste si to užili aspoň, tak jako Maty, pak je všechno v naprostým pořádku. Jo a ze ❤️ Vám přeju, abyste v životě byli šťastní. 

Z leva, maturanti, ségra Míša, brácha Denis a já. Pod námi, brácha Maty.
Z leva, maturanti, ségra Míša, brácha Denis a já. Pod námi, brácha Maty.

Byly časy, kdy pro mě bylo důležité to, jak úspěšný jsem já. Teď jsou pro mě nejdůležitější moji blízcí. Být s nimi je pro mě ten největší úspěch.
Mám Vás rád bráchové a ségro a děkuju za krásnej večer....

© 2018 Vítek Martinec. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky