Alenka, můj anděl strážný

14.05.2020

Dneska křtila svou druhou knížku tahle skvělá paní. Alenka.


Když jsem nemohl vstát z postele, tak mi každý den volala. Uklidňovala mě, učila meditovat, ukazovala s láskou proč se mi to vlastně děje.


To ona mě utvrdila v tom, abych si šel "svou" cestou. Abych nelitoval toho, že nehraju hokej, ale radoval se ze svých dovedností.
Navedla mě na cestu, díky které jsem se z toho dostal.
Ve chvíli, kdy jste opravdu v háji, poznáte ty, kteří jsou ti opravdový přátelé.
Alenka, jím je můj opravdový přítel.
Jsem vděčný, že jsem mohl provázet křestem, tak, jak jsme si to tehdy v těch těžkých chvílích slíbili.


Díky Alena Maršíková Fingerhutová 

© 2018 Vítek Martinec. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky